و همیشه سپاه خدا بر دشمن غالبند ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
خوشبختی دیگران از خوشبختی ما چیزی کم نمی کند ، برای همه دعا می کنیم ۰
دیدگاه ها (۱)

۰« ( و خدا هست ؛ و این کافی ست ) »۰

و من صبر می کنم آرام آرام تو هم بیا ...... !

رخصت نمی دهی که شوم آشنای تو ۰

کیست : که مر هم نهد بر دل مجروح ما ؟

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط