و من صبر می کنم آرام آرام تو هم بیا ...... !

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
زخم نبودنت درد یک جهان دلتنگی ها ست ۰
دیدگاه ها (۳)

۰» ما ئیم و نیمه جانی آن هم به لب رسیده «۰

زیبایی های زندگی نصیب هر لحظه شما

۰« ( و خدا هست ؛ و این کافی ست ) »۰

و همیشه سپاه خدا بر دشمن غالبند ۰

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط