حرف زدن باهات سه هیچ تراپیو‌ میزنه!(:

حرف زدن باهات سه هیچ تراپیو‌ میزنه!(:
#دلبر
دیدگاه ها (۰)

- افتادیم تو یه بِگ'اییِ محض به نام زِندِگی؛#دپ

ﻗﻟﺑﻣﻭﻛﺷﺗیﺧﺩت‌ﻣُﺭﺩیﻭﺍسﻛی¿#دپ

گاهی راهی جز رفتن نمیمونه:)🖤#عآف

زَخم چیه مَن رو خودم قَمه کشیدم؛#دپ

منتظر حرف زدن باهات هستم 🥲

ادیت خودم .

کاش اونقدری که تو ذهنم باهات حرف میزنم،میتونستم تو واقعیت هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط