زَخم چیه مَن رو خودم قَمه کشیدم؛

زَخم چیه مَن رو خودم قَمه کشیدم؛
#دپ
دیدگاه ها (۰)

گاهی راهی جز رفتن نمیمونه:)🖤#عآف

حرف زدن باهات سه هیچ تراپیو‌ میزنه!(:#دلبر

وَ سرزمینی مَحروم از عِدآلت .#دپ

بَدم اومَد از بآرون مَنم..!#دپ

بچه ها این نقاشی رو خودم کشیدم والا خودم کشیدم

یعنی یه چیزی کشیدم پشمای خودم ریختهآخه این چیهیه جوری ریدم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط