رایکتون برگشته،اما زیاد نمیتونم فعالیت کنم

رایکتون برگشته،اما زیاد نمیتونم فعالیت کنم
شما باچه چیزی شروع کردید؟
من با درخت بی ریشه
دیدگاه ها (۷)

من هنوز هم این آهنگ رو میپرستم!😭رایک

ترکیب منو کالان🫂رایک

سکوت...رایک

سلام،من کالان هستم.نمیدونم چطور بگم اما...تسلیت ایران،تسلیت!...

واسه درسام نمیتونم زیاد فعالیت کنم ببخشید(・・;)✨️🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط