من هنوز هم این آهنگ رو میپرستم!😭

من هنوز هم این آهنگ رو میپرستم!😭
رایک
دیدگاه ها (۲)

ترکیب منو کالان🫂رایک

همینکه ژنیا یه حس عنی پیدا کرد وفقه خورد!🥺چراااااااااااا!ولی...

رایکتون برگشته،اما زیاد نمیتونم فعالیت کنمشما باچه چیزی شروع...

سکوت...رایک

این بانو رو میپرستم 🛐🔪

این تتو رو میپرستم..عاشق بازنده:)

این هوا رو بعد خدا میپرستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط