می توان با این خدا پرواز کرد ، می توان با او صمیمی حرف زد ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
یکی آهسته می گوید : « کنار ت هستم ای تنها » و دل آرام می گیرد ۰
یا زهرا ء « س » ۰
دیدگاه ها (۰)

سختی ها سخت نیست ، وقتی خدا آخر هر قصه ایستاده است ۰

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

بگذار خدا حل بکند مسئله ها را .....❗

خود را به خدا بسپار ، وقتی که دلت تنگ است ۰

به به چه امام بی نظیر یست حیدر

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستبشتابید ب سوی خیابانیا فاطمة ...

::.« تا پیروزی آخر فقط یا حیدر دیگر ».::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط