سختی ها سخت نیست ، وقتی خدا آخر هر قصه ایستاده است ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
چه بخشنده خدای عاشقی دارم ۰
یا علی مدد
دیدگاه ها (۰)

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

یکی آهسته می گوید :« کنار ت هستم ای تنها » و دل آرام می گیرد ۰

می توان با این خدا پرواز کرد ، می توان با او صمیمی حرف زد ۰

بگذار خدا حل بکند مسئله ها را .....❗

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط