#اَبدی
#اَبدی
نگاهی به این تصویر ، کافی نیست . حرف های ناگفته ی ما فراتر از این قاب است.
[ اینجا ؛ جایی که کلمات جان میگیرند و قصهی دل را می گویند ]
...
•حرف و یادگاری چیزی دارید برای من و بقیه بنویسید
•ناگفته ها و هرچیزی که توی دلتونه رو می تونید توی کامنت ها بنویسید
•شاید ها ، اگر ها و هرچیزی که هست رو بگید
•حرف هایی که هیچ کس نبود بهش گوش کنه رو ، می تونی اینجا بگی
☆ کامنت ، خانه ی گفتار من و شما ☆
نگاهی به این تصویر ، کافی نیست . حرف های ناگفته ی ما فراتر از این قاب است.
[ اینجا ؛ جایی که کلمات جان میگیرند و قصهی دل را می گویند ]
...
•حرف و یادگاری چیزی دارید برای من و بقیه بنویسید
•ناگفته ها و هرچیزی که توی دلتونه رو می تونید توی کامنت ها بنویسید
•شاید ها ، اگر ها و هرچیزی که هست رو بگید
•حرف هایی که هیچ کس نبود بهش گوش کنه رو ، می تونی اینجا بگی
☆ کامنت ، خانه ی گفتار من و شما ☆
- ۷.۰k
- ۰۸ فروردین ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط