ڪَاهی

ڪَاهی
دلم می خواهد
بی هوا حالم را بپرسی
دلواپسم باشی
ڪَاهی دلم می خواهد
سرزده مثل باران اتفاق بیافتی
و مثل بوسه های بغل دار
زیر چتری عاشقانه
در اغوشم بگیری
گاهی دلم میخواهد
به بهانه ای شماره ات را بگیرم
بعد که صدایت
را شنیدم
بگویم آخ ببخشید!
اشتباهی گرفته ام
گاهی میخواهم
شماره ات را بگیرم
بغضم را قورت بدهم
بگویم ببخشید
اما من هنوز دوستت دارم ...
آنقدر دوستت دارم
که یادم رفته که رفته ای
دیدگاه ها (۵)

اگه کسی شما رو بخواد حتما جایی براتون باز میکنه خودتون رو مج...

چایی خوراش بفرمایید ..

ادامه تکپارتی

PT/4      ات مهربون: مامان و بابا کار دارن باید برن تو با دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط