میدونستم مهم#نیستم ولی دیگه نه اینقد:)🖤

میدونستم مهم#نیستم ولی دیگه نه اینقد:)🖤
دیدگاه ها (۰)

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

زِندگی دَردِ قَشَنگیِست کِ جَریان داٰرد!:)‌🩶📎

وَ شاید در جهاني دیگَر...‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

میدونستم مهم نیستم ولی دیگه نه اینقد :)🖤️

چرا من برات مهم نیستم؟ چرا باید اینقدر دیر بینمت؟ من که دیگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط