دیگه برای حیچ کس مهم نیستم

دیگه برای حیچ کس مهم نیستم
دیدگاه ها (۰)

قفلی جدیدم

سه موخاطب عزیز از روی دوستاشتن این رو گذاشتم

میدونستم مهم نیستم ولی دیگه نه اینقد :)🖤️

میدونستم مهم#نیستم ولی دیگه نه اینقد:)🖤

ویسگون دیگه برام مهم نیست...همش یک دلیلی برای دعوا پیدا میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط