د آخه قربونت برم🗿🗿

د آخه قربونت برم🗿🗿
دیدگاه ها (۱۴)

و اضافه کنم که باعث شدن از خودم بدم بیاد از همه چیم🍓

سخته خیلی خیلی سخته

خب....

خب یکم تاکسیک بودن خدایی بد نیس نه؟

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط