خب یکم تاکسیک بودن خدایی بد نیس نه؟

خب یکم تاکسیک بودن خدایی بد نیس نه؟
دیدگاه ها (۱۶)

خب....

د آخه قربونت برم🗿🗿

پدر جیگر طلا(کل محل روش کراش بودن)😍🗿

اخخخخخ😉

کپشنی نیس فقط تاکسیک و عقده ای نباشید🙏🏼

میدونم یکم بد شدم ولی خب🫴🏻

یکم بد شیپ کرد ولی خب 😂✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط