دردناکه:)

دردناکه:)
دیدگاه ها (۰)

دنیا همینه با بعضی چیزا فقط باید کنار بیای هیچ کاری نمیتونی ...

قطع ارتباط گاهی احترام به خودته :)

حرفا و کلمات ....:)

هزینه ورود باید پرداخت بشه:)

خیلی دردناکه

خیلی دردناکه :))

... خیلی دردناکه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط