دنیا همینه با بعضی چیزا فقط باید کنار بیای هیچ کاری نمیتو

دنیا همینه با بعضی چیزا فقط باید کنار بیای هیچ کاری نمیتونی بکنی:)
دیدگاه ها (۱)

قطع ارتباط گاهی احترام به خودته :)

نه تحسین شان ، نه قضاوتشان هیچکدام نباید جهان درونت را بلرزا...

دردناکه:)

حرفا و کلمات ....:)

وقتی دوباره اون حس تخمی برمیگرده و نمیتونی دربارش کاری بکنی

خودت باید با همه چی کنار بیای🚶🏽

بدترینش "مگه هرکی هر کاری کرد تو هم باید بکنی"💔💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط