بنظر من اونو از دست داده...ولی خودشو پبدا کرده!

البته رفتار هر کسی تو این شرایط بنظر من طبیعی هست..شاید این اتفاق واسه دختر خانم میفتاد هنین آقا همین کارو میکرد شاید هم نمیکرد!!
اینجا بر میگرده دبگه به اون میزان تعهد و رفتار و فکر و علاقه و خصوصیت ذاتی خلقی حسی یه نفر که چژور عمل کنه.باشه یا نباشه!!
دیدگاه ها (۱۴)

آقای فغانی هم جز افتخارات سرمایه های ایران جان هستن

نمیدونم اون که داره پارازیت میندازه کیه!!

ما همیشه عاشق اول خدا و بعد پیامبران و امام و ائمه همه

اتفاقات و سخنان ناب جام جهانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط