بنظر من اونو از دست داده...ولی خودشو پبدا کرده!
البته رفتار هر کسی تو این شرایط بنظر من طبیعی هست..شاید این اتفاق واسه دختر خانم میفتاد هنین آقا همین کارو میکرد شاید هم نمیکرد!!
اینجا بر میگرده دبگه به اون میزان تعهد و رفتار و فکر و علاقه و خصوصیت ذاتی خلقی حسی یه نفر که چژور عمل کنه.باشه یا نباشه!!
اینجا بر میگرده دبگه به اون میزان تعهد و رفتار و فکر و علاقه و خصوصیت ذاتی خلقی حسی یه نفر که چژور عمل کنه.باشه یا نباشه!!
- ۸.۴k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط