ما همیشه عاشق اول خدا و بعد پیامبران و امام و ائمه همه
هستیم کامل دربست سرتا پا و شیک و مجلسی
ووووووووولی:
اولا چرا جای بقیه مردم ایران جان حرف میزنین و عقیده رو میگین
دوما تمدن و فرهنگ ایران جان خودمون مگه کم هست که باید اینجوری بگین
سوما چرا ما باید دین و فرهنگ کشورهای دیگه رو جا بدیم و کیپ کنیم تو دل ملت آخه
چهارما قضاوت و نظر و عقیده با همه دوستان
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
ووووووووولی:
اولا چرا جای بقیه مردم ایران جان حرف میزنین و عقیده رو میگین
دوما تمدن و فرهنگ ایران جان خودمون مگه کم هست که باید اینجوری بگین
سوما چرا ما باید دین و فرهنگ کشورهای دیگه رو جا بدیم و کیپ کنیم تو دل ملت آخه
چهارما قضاوت و نظر و عقیده با همه دوستان
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
- ۱.۲k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط