ده دقیقه فقط!!

ده دقیقه فقط!!
دیدگاه ها (۰)

تو منو با کلی حرف تنها گذاشتی و رفتی :(

جمله کاش فقط میفهمیدم )ادامه بده

زندگی اینجوری نمیگذره😊❤️

بهترین دوستم :)♥️

من با این بشر که یه دقیقه خشن و خفن یه دقیقه کیوته و یه دقیق...

.میگن موقعه مرگ مغز هفت دقیقه خاطراتت رو مرور میکنه...!تو هف...

هی ده دقیقه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط