من با این بشر که یه دقیقه خشن و خفن یه دقیقه کیوته و یه د
من با این بشر که یه دقیقه خشن و خفن یه دقیقه کیوته و یه دقیقه مثل احمقا می مونه و یه دقیقه یه آدم عوضیه و هممونو با اون ادا هاش میکُشه چیکار کنم
شما بگید😁😡😤
شما بگید😁😡😤
- ۸۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط