عررررررر چرا اینجوری تموم شد

عررررررر چرا اینجوری تموم شد
🖤😢🖤😢🖤😢🖤😢🖤😢🖤😢🖤
دیدگاه ها (۰)

از میکاسا متنفرم😭😭😭😭

ارن گناه داره خیلی زیاد😢😢😢😢اون فقط میخواست دنیای بیرون رو بب...

چقدر سم بود

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

عررررررر یکی رم نداریم اینجوری بغلمون کنه😂😂😂😂

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

واقعا میمردید پایانشو اینجوری تموم میکردید ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط