هم خوشحالم که اینجوری تموم شد و هم ناراحتم که چرا اینجوری

هم خوشحالم که اینجوری تموم شد و هم ناراحتم که چرا اینجوری تموم شد😑💔
دیدگاه ها (۱)

رفتنت ناراحتم نمیکنه هیچ خوشحالم هم میشم😂🤷🏻‍♀️

فارغ از هر چه که ناراحتم می‌کند، از بابت تو خوشحالم...

شاهکار بود خیلیی ناراحتم تموم شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط