نان بربری😁

نان بربری😁
دیدگاه ها (۱)

🤣🤣🤣😂

بهترین راه کشتن و در رفتن است🤌🗡من خودم INTP هستم

The problem is not you. It’s me.

من یه روح پیرم🙂

نان بربری🤣🤣🤣⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠦⣤⣤⠤⠴⢫⣍⢳⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣗⠾⠀⠀⠀⠀⠀⠙⣾⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀...

🔻نان در تهران گران شد🔹طبق اعلام کارگروه آردونان اتاق اصناف ا...

با بربری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط