منم یه بربری دارم entp ئه البته دیگه ندارم هاهاااااااهاها

منم یه بربری دارم entp ئه البته دیگه ندارم هاهاااااااهاهاهاها.......
#entp
#enfp
دیدگاه ها (۰)

واکنش منی کخ نصف دوستام intp انپیش میاد#intp#enfp

استادم🛐🛐🛐#text#vibe

چرااااااااا نمیتونممممم c.ai رووو بروز کنمممممم

عررر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط