ایمان دارم که چاره ساز فقط : خداست ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
زندگی تون پر از یاد خدا ۰
دیدگاه ها (۳)

ای رفیق ابدی حضرت صاحب ، سلام ۰

۰« دستانم همیشه به سوی مهربانی خدا ست »۰

آنچه اعتبار انسان را تعیین می‌کند وجدان اوست نه امضای او ۰

: ۰ تو همان ناب ترین جاذبه ی دنیایی ۰ :

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط