۰« دستانم همیشه به سوی مهربانی خدا ست »۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
درود بر پاکان مقرب درگاه الهی ۰
سلام بر حضرت یحیی ۰
دیدگاه ها (۲)

کاشکی خوب شود آخر این قصه ما

خدایا : دستمان را بگیر و یادمان بده تا ما هم دستی را بگیریم ۰

ای رفیق ابدی حضرت صاحب ، سلام ۰

ایمان دارم که چاره ساز فقط : خداست ۰

::.««سلام بر شادی قلب مؤمنین »».::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستبشتابید ب سوی خیابانیا فاطمة ...

::.« تا پیروزی آخر فقط یا حیدر دیگر ».::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط