یادت نرود که چگونه دوام آوردی....

یادت نرود که چگونه دوام آوردی....
دیدگاه ها (۷)

این روزها چقدر دلم برای صدای باران و باریدن برف تنگ شده.خیلی...

این چندتا حرف رو نگه دار چون👇به درد همه عمرت می خوره😉✌️

اگه تو هم هنوز یکی از این آدمایی....ممنونم ازت که مهربونی❤️❤...

امید را در دلت بکار سبز خواهد شد🍃🌸🍃🌸

نامت ، یادت ، نرود از یادم ....❤️

یادت نرود کمی زندگی کنی میان این همه هیاهو…🕊

یادت نــرود چگونه دوام آوردی....روزتون پر انرژی ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط