احساس میکنم خیلی وقتا از خودم ضربه خوردم..!
احساس میکنم خیلی وقتا از خودم ضربه خوردم..!
از مهربونیهای بیجا
بها دادن به آدمای اشتباه و جدی
گرفتنشون فکر میکردم همه مثل خودم ساده و صادقن و چون من دوستشون دارم اونا هم منو دوست دارن...
ولی یاد گرفتم هر دلی ارزش مهربونی رو نمیفهمه :)!
از مهربونیهای بیجا
بها دادن به آدمای اشتباه و جدی
گرفتنشون فکر میکردم همه مثل خودم ساده و صادقن و چون من دوستشون دارم اونا هم منو دوست دارن...
ولی یاد گرفتم هر دلی ارزش مهربونی رو نمیفهمه :)!
- ۵۳۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط