گفتم: دیگه خسته شدم...

گفتم: دیگه خسته شدم...
نمی‌تونم...
کم آوردم...
‌+گفت "لا تُقنِطو مِن رَحمه الله"
از رحمت من نا امید نشو🌱💙
دیدگاه ها (۰)

هر جا تنهاتر شدی وقلبت به درد آمد بدان قلبت صاحب داردو بینها...

احساس میکنم خیلی وقتا از خودم ضربه خوردم..! از مهربونیهای بی...

ابجیا داداشا حمایتا خیلی کم هست من دیگه دارم نا امید می شم😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط