فقط بلدن بگن: الکی چصناله نکن، هرکی ندونه فک میکنه انگار

فقط بلدن بگن: الکی چصناله نکن، هرکی ندونه فک میکنه انگار بدبختی رو از رو تو ساختن اصن مگه تو زندگیت چی برات کم گذاشتن که فاز افسردگی برداشتی؟😂💔
دیدگاه ها (۰)

@melinanabavizadehاینم برای اون پستی که فرستادی👍🏻

نه یادمون نمیره...

صدسالم جون بکنین بازم زیره مایین پس زور الکی نزن غارنشین😂😔

اون روز نزدیکه...

نمیدونم شما هم این احساس رو دارین یا نه ولی من دارم احساس می...

سنگدل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط