باید فکری برای غرورم بکنم...
باید فکری برای غرورم بکنم...
آخر یکی نیست به من یاد آوری کند...
مرا چه به تحمل دوری تو...؟؟؟
مرا چه به این همه فاصله ؟؟؟
وقتی به تو فکرمیکنم...
ناخودآگاه از حضورت اشباع می شوم...
حضوری سایه وار و بی هیاهو...
درست درون قلبم..!!
مدت هاست از آخرین سلاممان می گذرد...
و من در انتظار سلامی دوباره...
تن به این خداحافظی داده ام...!!!!!
آخر یکی نیست به من یاد آوری کند...
مرا چه به تحمل دوری تو...؟؟؟
مرا چه به این همه فاصله ؟؟؟
وقتی به تو فکرمیکنم...
ناخودآگاه از حضورت اشباع می شوم...
حضوری سایه وار و بی هیاهو...
درست درون قلبم..!!
مدت هاست از آخرین سلاممان می گذرد...
و من در انتظار سلامی دوباره...
تن به این خداحافظی داده ام...!!!!!
- ۵۰۲
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط