نصیحت بزرگی خیلی ساله تو ذهنم مونده
نصیحت بزرگی خیلی ساله تو ذهنم مونده
میگفت: اگه مهمون خونه ای بودین و
صاحب خونه براتون چای آورد
رد نکنین
شاید این تنها چیزیه که برای پذیرایی از مهمونش داره
و اگه نخورین نمیدونه باید چیکار کنه....
دوستان حواستون به دستای خالی هم باشه..
میگفت: اگه مهمون خونه ای بودین و
صاحب خونه براتون چای آورد
رد نکنین
شاید این تنها چیزیه که برای پذیرایی از مهمونش داره
و اگه نخورین نمیدونه باید چیکار کنه....
دوستان حواستون به دستای خالی هم باشه..
- ۱.۹k
- ۱۷ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط