نصیحت بزرگی خیلی ساله تو ذهنم مونده

نصیحت بزرگی خیلی ساله تو ذهنم مونده
میگفت: اگه مهمون خونه ای بودین و 
صاحب خونه براتون چای آورد
رد نکنین 
شاید این تنها چیزیه که برای پذیرایی از مهمونش داره
و اگه نخورین نمیدونه باید چیکار کنه....
دوستان حواستون به دستای خالی هم باشه..
دیدگاه ها (۳)

ایل قشقایی

عشایر قشقایی

سلام. صبح همگی به خیر و شادی،تقدیم به همه دوستان

برج شایان

کالورا خونه رو ترک کرد و من موندم با گرفتاری های خودم ..اینک...

" Win on love"Love wins in the end?Part:11اون بلاخره رفته بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط