به این شیرینی مربایی‌ها، تو مشهد میگن؛ شیرینی آلمانی،

به این شیرینی مربایی‌ها، تو مشهد میگن؛ شیرینی آلمانی،
توی تبریز و تهران، دیدم نوشته بود شیرینی مشهدی،
شمال نوشتند، شیرینی سوییسی.

چرا هیچکس این بیچاره ها رو گردن نمیگیره

😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

ایشالا تو سال جدید حیاط خونتون اینجوری باشه.

وقتی یکی میاد عید دیدنی و می‌خواد بره : 😅😅😂😂😂

چه پرنده خوش آوازی به قیافش نمیخورد😄😍

فقط خنده های دخترا😂

my little mochi:part15جیمین ویو:(پرش زمانی به یه هفته بعد)تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط