به این شیرینی مرباییها، تو مشهد میگن؛ شیرینی آلمانی،
به این شیرینی مرباییها، تو مشهد میگن؛ شیرینی آلمانی،
توی تبریز و تهران، دیدم نوشته بود شیرینی مشهدی،
شمال نوشتند، شیرینی سوییسی.
چرا هیچکس این بیچاره ها رو گردن نمیگیره
😂😂😂😂
توی تبریز و تهران، دیدم نوشته بود شیرینی مشهدی،
شمال نوشتند، شیرینی سوییسی.
چرا هیچکس این بیچاره ها رو گردن نمیگیره
😂😂😂😂
- ۹۰۴
- ۰۳ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط