ایشالا تو سال جدید حیاط خونتون اینجوری باشه.

ایشالا تو سال جدید حیاط خونتون اینجوری باشه.
دیدگاه ها (۳)

وقتی یکی میاد عید دیدنی و می‌خواد بره : 😅😅😂😂😂

این خوبه😂😂😂😂😂😂😂😂

به این شیرینی مربایی‌ها، تو مشهد میگن؛ شیرینی آلمانی،توی تبر...

چه پرنده خوش آوازی به قیافش نمیخورد😄😍

ایشالا واقعا اینجوری بشه😭

درسته انگار تو قسمت جدید خیلی افتضاح بوده است مطمعن نیستم ها...

هعی ایشالا سال بعد🚬🤺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط