۱ از شروع ۱۴۰۳ تمام روزاش نحس و بد بوده

۱ از شروع ۱۴۰۳ تمام روزاش نحس و بد بوده
۲ با اون دوستم که تازه کات کردیم
دیدگاه ها (۱)

این در مورد اینه که من خودمو‌چجوری ی میبینم

ببخشید نیستم دوستان اینجانب تحت یه حرکت جهادی تمام رفیقام رو...

عصبانیتتو چجوری نشون میدی؟خودم اولین کامنت

یه چیزی تو کامنت بگو وایبتو با یه آهنگ بگم

دوستم فالو شهست کردیم

ادیت من و دوستم باهم درستش کردیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط