عصبانیتتو چجوری نشون میدی؟خودم اولین کامنت

عصبانیتتو چجوری نشون میدی؟خودم اولین کامنت
دیدگاه ها (۳۲)

۱ از شروع ۱۴۰۳ تمام روزاش نحس و بد بوده۲ با اون دوستم که تاز...

این در مورد اینه که من خودمو‌چجوری ی میبینم

یه چیزی تو کامنت بگو وایبتو با یه آهنگ بگم

با تهیونگ چکار کردید؟...کم کم دارم از بلینک متنفر میشم

اولین ادیتتتت نظر میدی خانومیا؟

به عنوان اولین ادیت چجوری شد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط