..

..
دیدگاه ها (۰)

دوباره بهم ریختم... بذارین یه موسیقی خوب بذارم وصف حال..پنجش...

مجبور نیستی که بمانی...ولی نرو

از عشق بگو ...

اگر نبودم،مرا در چیزهایی پیدا کنید که دوستشان داشتم.

گفت و گو نیس

مهم است؛ مهم است در چه محیطی قرار بگیریوبا کدام آدم ها و با ...

Canard ! Sedasima

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط