مجبور نیستی که بمانی...ولی نرو

مجبور نیستی که بمانی...ولی نرو
دیدگاه ها (۲)

به خواب نیز نمی‌بینمش چه جای وصال؟

یه موزیک شاد گذاشتم که همه چی عادی به نظر بیاد !

دوباره بهم ریختم... بذارین یه موسیقی خوب بذارم وصف حال..پنجش...

..

تو مجبور نیستی از من خوشت بیادمنم مجبور نیستم تغییر کنم .

مجبور نیستی بخونی ها از من گفتن بود🌚😇😂

از دیگران بریدم تا تو بمانی، اما ت رفتی با دیگران بمانی🖤👋🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط