به سلامتی اون لحظه ای که دلت از همه دنیا گرفته!! نه کسی ر
به سلامتی اون لحظه ای که دلت از همه دنیا گرفته!! نه کسی رو دارى که باهاش درد و دل کنی....
نه دلت میخواد کسى رو ناراحت کنی!!
سکوت میکنی :(
و توی دلت میگی باشه؛ (قسمت منم اینه دیگه!!!!
نه دلت میخواد کسى رو ناراحت کنی!!
سکوت میکنی :(
و توی دلت میگی باشه؛ (قسمت منم اینه دیگه!!!!
- ۲.۲k
- ۱۰ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط