سرت بالا باشه باغیرت؛ ۱۰۰٪ صعود میکنیم. دم‌تون گرم که بدو

سرت بالا باشه باغیرت؛ ۱۰۰٪ صعود میکنیم. دم‌تون گرم که بدون باخت مردونه واسه پرچم کشورتون جنگیدید:)
این غیرت ایرانیه که تبدیل به اشک می‌شه🇮🇷
درود به غیرتت اقا رامین...❤️
دیدگاه ها (۰)

یک طنز کوچولوی فوتبالی ببینیم❤️

هرجور دارم فکر می کنم کار منطقی تو VAR ندیدم شما چی بچه ها؟🤨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط