خسته نباشید🇮🇷
خسته نباشید🇮🇷
تیم ملیمون با همه توان برای ایران جنگید؛🇮🇷
خداقوت شیربچههای ایران!
مظلومترین تیم جام جهانی...
در خاک آمریکا باخت ندادیم
قسم به رگهای باد کرده شجاع، قسم به اشک های رامین رضاییان، قسم به غیرت مهدی طارمی وقتی سران فاسد فیفا را بعد از بازی می شست و گوشه ای پهن می کرد، این تیم ملی را با همه ضعف هایش طور دیگری دوست دارم..
تیمی که مربی اش پیش از جام جهانی از آقای شهید گفت و گفت که او خودش را فدای وطن کرد، تیمی که بچه هایش شب ها قبل از شروع جام در خیابان ها در کنار بهترین امت اسلام پس از حجاز پرچم اسلام را تکان می دادند، تیمی که آمریکا حتی ویزایش را ساعتی صادر می کرد و اجازه استراحت در خاکش را هم نمی داد، تیمی که همه حرام زادگان عالم متحد شده بودند تا زمین خوردنش را ببیند. این تیم طور دیگری در تاریخ ایران ماند و جاودان شد.
حالا این تیم بالا برود یا نرود، در خاک آمریکا باخت نداده است. جوری زنده است که هیچکس نمی تواند جور دیگری ادعا کند. آن سکانس پایانی پاپیون را انگار بچه ها در آمریکا لحظه لحظه زندگی کردند و چشم در چشم بی وطنان داد زدند که آی حرام زاده ها ما هنوز زنده ایم..
قسم به تیمی که اگرچه فنی دستش پر نبود، اما سرتا پا غیرت و مردانگی بود، من این تیم را طور دیگری دوست دارم.
گاهی فوتبال فقط بردن نیست…
گاهی ایستادن، جنگیدن و تا آخر ماندن خودش یک افتخار است
دیشب شاید نتیجه آن چیزی نشد که میخواستیم،
اما عشق به «تیم ملی ایران» با یک باخت کم نمیشود.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ما کنار شما میمانیم،
در برد، در باخت، در تمام لحظههایی که برای این پرچم میجنگید.
سربازان وطن در جام جهانی فوتبال؛
صعود میکردید یا نمیکردید، ما فراموشمان نمیشود با چه مشقت هایی فقط برای حفظ آبروی ایران خود را به آمریکا رساندید و در سخت ترین شرایط برای شادی ایران و ایرانی جنگیدید.
شما برخلاف همه تیم های حاضر در جام جهانی، بازی تمرینی نداشتید، اردوی تدارکاتی نداشتید، اسکان در محل برگزاری مسابقات نداشتید، تا لحظاتی قبل از بازی ویزا نداشتید، حمایت تمام عیار مردم کشورتان را نداشتید؛ اما بجای همه اینها غیرت و عزت و شجاعت داشتید.
شاید تا چند سال قبل نتیجه مسابقاتتان برایمان از همه چیز مهم تر بود اما حالا معیار هایمان تغییر کرده. سرود ملی خواندید، یاعلی(ع) گفتید، یا زهرا(س) را قبل بازی فریاد زدید، وطنفروشان را ناکام گذاشتید و پرچم ایران را در قلب آمریکا به اهتزاز درآوردید. گل های خوردهتان نیز به فدای گل هایی که کاشتید
ملاک و معیارما خیلیوقته که ایستادن با «وطنه». چه با خوندنِ سرود اصیل و زیبای ملی، چه با ذکرِ یازهرا(س) قبل بازی، چه با عکس بچههای میناب و لامرد، چه با بغض یا ذوقِ نتیجه. درود به این اصالت و شرافت🇮🇷!
پ. ن. ایران توی جامجهانی : ۳ بازی انجام داد، با ۳ مساوی ۳ امتیاز گرفت، ۳ گل زد، ۳ گل خورد، ۳ گل آفساید زد، ۳ تیرک زد، رتبه ۳ گروه شد، بازی ها از شبکه ۳ پخش شد و برای صعود باید منتظر ۳ بازی آینده میموند و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ الجزایر و اتریش حذف شد.🇮🇷
#تیم_ملی_ایران #ایران #فوتبال #جام_جهانی
تیم ملیمون با همه توان برای ایران جنگید؛🇮🇷
خداقوت شیربچههای ایران!
مظلومترین تیم جام جهانی...
در خاک آمریکا باخت ندادیم
قسم به رگهای باد کرده شجاع، قسم به اشک های رامین رضاییان، قسم به غیرت مهدی طارمی وقتی سران فاسد فیفا را بعد از بازی می شست و گوشه ای پهن می کرد، این تیم ملی را با همه ضعف هایش طور دیگری دوست دارم..
تیمی که مربی اش پیش از جام جهانی از آقای شهید گفت و گفت که او خودش را فدای وطن کرد، تیمی که بچه هایش شب ها قبل از شروع جام در خیابان ها در کنار بهترین امت اسلام پس از حجاز پرچم اسلام را تکان می دادند، تیمی که آمریکا حتی ویزایش را ساعتی صادر می کرد و اجازه استراحت در خاکش را هم نمی داد، تیمی که همه حرام زادگان عالم متحد شده بودند تا زمین خوردنش را ببیند. این تیم طور دیگری در تاریخ ایران ماند و جاودان شد.
حالا این تیم بالا برود یا نرود، در خاک آمریکا باخت نداده است. جوری زنده است که هیچکس نمی تواند جور دیگری ادعا کند. آن سکانس پایانی پاپیون را انگار بچه ها در آمریکا لحظه لحظه زندگی کردند و چشم در چشم بی وطنان داد زدند که آی حرام زاده ها ما هنوز زنده ایم..
قسم به تیمی که اگرچه فنی دستش پر نبود، اما سرتا پا غیرت و مردانگی بود، من این تیم را طور دیگری دوست دارم.
گاهی فوتبال فقط بردن نیست…
گاهی ایستادن، جنگیدن و تا آخر ماندن خودش یک افتخار است
دیشب شاید نتیجه آن چیزی نشد که میخواستیم،
اما عشق به «تیم ملی ایران» با یک باخت کم نمیشود.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ما کنار شما میمانیم،
در برد، در باخت، در تمام لحظههایی که برای این پرچم میجنگید.
سربازان وطن در جام جهانی فوتبال؛
صعود میکردید یا نمیکردید، ما فراموشمان نمیشود با چه مشقت هایی فقط برای حفظ آبروی ایران خود را به آمریکا رساندید و در سخت ترین شرایط برای شادی ایران و ایرانی جنگیدید.
شما برخلاف همه تیم های حاضر در جام جهانی، بازی تمرینی نداشتید، اردوی تدارکاتی نداشتید، اسکان در محل برگزاری مسابقات نداشتید، تا لحظاتی قبل از بازی ویزا نداشتید، حمایت تمام عیار مردم کشورتان را نداشتید؛ اما بجای همه اینها غیرت و عزت و شجاعت داشتید.
شاید تا چند سال قبل نتیجه مسابقاتتان برایمان از همه چیز مهم تر بود اما حالا معیار هایمان تغییر کرده. سرود ملی خواندید، یاعلی(ع) گفتید، یا زهرا(س) را قبل بازی فریاد زدید، وطنفروشان را ناکام گذاشتید و پرچم ایران را در قلب آمریکا به اهتزاز درآوردید. گل های خوردهتان نیز به فدای گل هایی که کاشتید
ملاک و معیارما خیلیوقته که ایستادن با «وطنه». چه با خوندنِ سرود اصیل و زیبای ملی، چه با ذکرِ یازهرا(س) قبل بازی، چه با عکس بچههای میناب و لامرد، چه با بغض یا ذوقِ نتیجه. درود به این اصالت و شرافت🇮🇷!
پ. ن. ایران توی جامجهانی : ۳ بازی انجام داد، با ۳ مساوی ۳ امتیاز گرفت، ۳ گل زد، ۳ گل خورد، ۳ گل آفساید زد، ۳ تیرک زد، رتبه ۳ گروه شد، بازی ها از شبکه ۳ پخش شد و برای صعود باید منتظر ۳ بازی آینده میموند و در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ الجزایر و اتریش حذف شد.🇮🇷
#تیم_ملی_ایران #ایران #فوتبال #جام_جهانی
- ۵۶۲
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط