*-کاملا کاپلانه* 🌚🤞

*-کاملا کاپلانه* 🌚🤞
بخدا که همه چی مشخصه
دیدگاه ها (۴)

*-به موسی که طاقتم به صفر رسیدههه*

*-وای گسستم از خنده..*کوک، بانی ای بیش نیست!

*-هه هه اینم از مستر جئون جونگکوک..دوتایی قصد کشت مارو کرده ...

*-ویکوکمینی که غذا میخوردن و تهیونگی که طبق عادت، به پسرکش غ...

حکومت ِبعد از جمهوری اسلامی؟جواب کاملا مشخصه دیگه 😂👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط