*-وای گسستم از خنده..*

*-وای گسستم از خنده..*
کوک، بانی ای بیش نیست!
دیدگاه ها (۳)

بخدا خیلی شیرینن...قند و عسلن* 😭

*-جوریکه تهیونگ سر پسرشو نزدیک خودش کرد و رو بازوش گذاشت.......

*-به موسی که طاقتم به صفر رسیدههه*

*-کاملا کاپلانه* 🌚🤞بخدا که همه چی مشخصه

وای ترکیدم از خنده🤣🤣جونگ کوک هم لایکش کرده هپی هپی هپیییی

وای خدااااااااااااا اینا خیلی خوبننننننننن #تهکوک #تهیونگ #ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط