آدم‌ها سه دسته‌اند:

آدم‌ها سه دسته‌اند:
دیدگاه ها (۰)

محمود درویش⁩ :بگذار نقش‌هایمان را جابه‌جا کنیم،تو منتظر بمان...

اولش که همه دوست دارند، مهم عاشق موندنه...

چرا تو این سالها انقد کم بهت گفتم دوست دارم؟؟•~ نجوا

بابک جهانبخش / نگم برات

فعالیت اسباگتی امروز =متاسفانه من ازون دسته ادم هاش هستم

سه تا دارم عین دسته گل

🚩 غوغای دسته عزاداری نوجوانان در حسینیه معلی شبکه سه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط