بابک جهانبخش / نگم برات

بابک جهانبخش / نگم برات
دیدگاه ها (۰)

چرا تو این سالها انقد کم بهت گفتم دوست دارم؟؟•~ نجوا

آدم‌ها سه دسته‌اند:

خواستم بهت بگم تیر برق رل داره ولی تو نه :)

بعضی وقتی میگننگران نباش من هواتو دارم آدم یاد ایربگ پراید م...

میریم جنوب ‌𝄠بابک جهانبخش🎙️

یه جور دیگه ‌𝄠بابک جهانبخش🎙️

وای واقعا بانو لورا ریل ترین لیساست ؟آره نمی دونستی؟اون ریل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط