تو این دنیا به هیچکس و هیچ چیز وابسته نباش.. حتی سایه ات

تو این دنیا به هیچکس و هیچ چیز وابسته نباش.. حتی سایه ات هم موقع تاریکی ترکت میکنه!
‌‌
دیدگاه ها (۲)

،برای آنکه قهرمان باشی باید خودت را باور داشته باشی حتی زمان...

به آرامش می رسی ؛اگر هیچ کس را برای چیزیکه هست و کاری که میک...

سنگین

سایه خودتم تو تاریکی رهات میکنه💤🧠

وابسته آدم ها نشو همه یک روز ترکت میکنن😢💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط