چقدر سفت شده پدالِ دوچرخه ی دونفره ی دوستیمان…
چقدر سفت شده پدالِ دوچرخه ی دونفره ی دوستیمان…
یا من خسته ام یا شیب زیاد شده…
شاید هم تو دیگر رکاب نمیزنی…
یا من خسته ام یا شیب زیاد شده…
شاید هم تو دیگر رکاب نمیزنی…
- ۱.۹k
- ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط