سلام

سلام
به قاصدک ها نگاه کن .
حتی زمانی که باد آنها راپرپر میکند باز از حرکت نمی ایستند.
میداند هیچوقت اوج یک عقاب را نخواهد داشت ولی در دل امیدرا نمیکشد.
نمیگویم قاصدک باش ولی همیشه شوق زندگی داشته باش.
دیدگاه ها (۱)

والا خخخخخخ

سلام خوبید؟؟😊 😊

عجب🤔 🤔 🤔

#چالش#یادگاریمیشه لایک نکنید و رد نشید میشه یه جمله برام یاد...

عاشقانه های شبنم

اهوی گریز پا

@Agustina یونگی عزیزم،اگر این نامه به دستت رسید، امیدوارم جا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط