راستی!
راستی!
گناه تو رفتن نیست...
گناهت این است که حرف هایت بوی ماندن میداد...اما خودت میدونستی موندنی نیستی اصلا از اول فقط،رفتن تو فکرت پرسه میزد اینو از تو چشمات میخوندم
گناه تو رفتن نیست...
گناهت این است که حرف هایت بوی ماندن میداد...اما خودت میدونستی موندنی نیستی اصلا از اول فقط،رفتن تو فکرت پرسه میزد اینو از تو چشمات میخوندم
- ۸۹۹
- ۱۰ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط