.
.
نه اینکه رفته باشی
یا نداشته باشمت
از اول هم نیامده بودی
از اول هو نبودی
نمیخواستی که باشی
دل من داشتنت را توهم زده بود
دید میچسبد
ادامه داد
مریم قهرمانلو
#عاشقانه#عاشقانه_ها #دلنوشته#دلنوشته_ها
نه اینکه رفته باشی
یا نداشته باشمت
از اول هم نیامده بودی
از اول هو نبودی
نمیخواستی که باشی
دل من داشتنت را توهم زده بود
دید میچسبد
ادامه داد
مریم قهرمانلو
#عاشقانه#عاشقانه_ها #دلنوشته#دلنوشته_ها
- ۶۷۳
- ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط